In de bijlage vinden jullie de
deelnemerslijst van ons jeugdkamp 2018 dat van zaterdag 19 tot en met maandag 21 mei gehouden wordt. Zoals
altijd, is de deelnemerslijst op basis van moment van inschrijven in combinatie
met de verdeling per leeftijdscategorie tot stand gekomen.
In het geval dat er deelnemers afzeggen dan zullen deze vervangen worden door iemand van
de wachtlijst uit de leeftijdscategorie waaruit deze deelnemer komt. De
gepubliceerde wachtlijst is gefilterd op team en niet op moment van inschrijven
en er kunnen dus ook geen rechten aan ontleent worden.
Kosten en factuur
Op korte termijn zullen de ouders van de kinderen op de deelnemerslijst een
factuur ontvangen voor het kamp. De factuur zal gaan naar het eerste
e-mailadres waarop de deelnemer in de ledenadministratie bekend staat. Het
bedrag is dit jaar vastgesteld op €150 per deelnemer. Het verzoek is om dit
bedrag zo snel mogelijk over te maken.
Mocht het bedrag een week voor het kamp niet binnen zijn dan zijn we
genoodzaakt om iemand van de wachtlijst op te roepen ter vervanging. Afzeggen
kan altijd, maar de organisatie behoudt zich het recht om reeds gemaakte kosten
in rekening te maken. Dit zal in samenspraak gaan met het RHC-bestuur.
BELANGRIJK
Wedstrijden
Houdt er rekening mee dat er voor het Pinksterweekend voor sommige
teams nog wedstrijden gepland staan, waardoor we later zullen vertrekken dan
normaal. Voor de meeste teams heeft het wedstrijdsecretariaat contact gehad
met de managers van die teams en zal er rekening gehouden worden met de speeltijd. Navraag kan gedaan worden via de teammanagers of dit het geval is. Is dat niet
het geval, dan zal er moeten gekeken worden naar mogelijke oplossingen.
Shoot-outs
Mocht je kind mee kunnen doen aan het regionale kampioenschap shoot-outs in Pijnacker op 20 mei, dan vragen we je zo spoedig mogelijk een keuze te maken of je mee wilt met het jeugdkamp of voor de shoot-outs. Beiden kan helaas niet.
Contactinformatie
Het JOC bestaat uit enthousiaste vrijwilligers. Deze personen zijn dan
ook de aanspreekpunten voor al uw vragen. Op dit moment kunnen we nog niets
zeggen over locatie, meeneemlijsten, spelonderdelen, etc. Wel kunnen we vast
aangeven dat we dit jaar niet in tenten, maar binnenshuis slapen; fijn!
Alle aanvullende informatie zal de komende weken via de e-mail en RHC-site en app gecommuniceerd worden. Voor al uw vragen en opmerkingen kunt u terecht bij: [email protected].
Leiders, schrijf je ook in!!
Ben je
Senioren- of A-jeugdlid? Dan bestaat er de kans om deze onvergetelijke
belevenis ook mee te maken! Heb je zin om drie dagen lang aan een waanzinnig
uitputtingsslag mee te doen? Schrijf je nu in!
Heb je interesse om drie dagen mee te gaan naar een spectaculaire locatie met
ca. 160 kinderen in de leeftijd van 8 tot 16 jaar? Mail dan snel naar [email protected] of spreek ons even op de club aan.
Vriendelijke
groet,
Jeugdkamp Organiserend Comité,
Geert Dickhoff
Oscar Reiche
Remco van Oyen