Procedure afgelasting velden

20 november 2024
Wegens de aankomende koude periode graag jullie aandacht voor het volgende; 
bij twijfel of de velden afgelast worden kun je het protocol veldkeuring nalezen. Hierin valt te lezen welke criteria er gelden, wat te doen en wie te contacteren. 

In de winterperiode worden vanaf vrijdagmiddag de weersomstandigheden in de gaten gehouden door Bestuurslid Hockey [Remco van Oyen - 06 24 61 89 90]. 

Bij slechte/ mogelijke afkeuringsomstandigheden kan er op vrijdag al een eerste keuring gedaan worden. 

Degenen die openen op zaterdagochtend of zondagochtend worden gewaarschuwd en gevraagd om op basis van omstandigheden om 07:00uur te openen en de omstandigheden te beoordelen. 

Opener en Bestuurslid Hockey bepalen of en vanaf wanneer er eventueel gespeeld kan worden. 

Daadwerkelijke afgelasting 
Bij (tijdelijke) afkeuring wordt de Procedure Afgelastingen van de KNHB gestart: 

1. Wedstrijdsecretaris inlichten: 
- Wedstrijdsecretaris Jeugdhockey en Jongste Jeugd: Joke Hendriks: [email protected] [06 37 44 55 03] 
- Wedstrijdsecretaris Seniorenhockey: Dorien van Meeteren: [email protected] [06 28 97 08 29] 

2. Eventueel bepalen tot hoe laat er afgekeurd wordt en dit duidelijk communiceren 

3. Bericht op Lisa plaatsen met pushbericht op app 

4. Een (gedeeltelijke) afgelasting heeft ook invloed op de barindeling, i.e. soms is het handig als de barondersteuner en/of een aantal ouders die bardienst hebben aanwezig blijven/zijn op de accommodatie; eventueel overleg hierover met Bestuurslid Organisatie [Elise Reparon - 06 23 29 17 90 of Romi Bloem - 06 29 22 61 90].

Met vriendelijke groet,

Namens het RHC-bestuur,

Elise en Romi