Gezocht bestuursleden organisatie!

2 mei 2024
Samen met je medebestuursleden ben je verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de vereniging. Jouw primaire verantwoordelijkheid is zorgen dat alles wat er binnen en rond het clubhuis gebeurt, goed georganiseerd is. Momenteel wordt deze functie door 2 personen uitgevoerd, wat heel waardevol is!

Taken
  • Aansturen van de barcommissie, toernooicommissie, evenementencommissie, jeugdkamp commissie, sportiviteit & respect commissie en lustrumcommissie
  • Aanspreekpunt voor het organiseren van activiteiten op RHC (zoals TD, seniorentoernooi, pubquiz avonden, opruimdag, nieuwjaarsborrel etc.)
  • Aansturen en laten uitvoeren van projecten zoals bijvoorbeeld het Voedselbank project of de Hoogvliet Plaatjesactie
  • Aanspreekpunt voor onze vaste barkracht Ingrid
Het bestuur vergadert 2-wekelijks, daarnaast heb je af en toe overleg met de diverse commissies, maar veel gaat ook per mail.

Profiel
  • Enthousiaste (jonge) leden en/of ouders van jeugdleden;
  • Het is belangrijk dat je taken uit handen kunt geven en overzicht kunt houden;
  • Je bent gericht op samenwerking;
  • Je hebt hart voor de hockeysport en RHC in het bijzonder;
Procedure
Als je jezelf herkent in de functieomschrijvingen en je bent geïnteresseerd deze te vervullen, twijfel dan niet langer en neem contact op met Feline de Vries via [email protected] of in levenden lijve op de club. Uiteraard kun je ook de huidige bestuursleden Romi en Elise benaderen voor meer informatie.