Communicatie
Communicatie is key
We moeten vertellen wie we zijn, wat we doen en waarom we dat doen. RHC communiceert via de communicatie-kanalen: RHC-website, -app en -socials, eventueel aangevuld met een e-mail (van [email protected]) aan een leden-/doelgroep.
RHC-website
De RHC-website is ons officieel orgaan. Daarop staat alles wat je moet weten en hoe we werken. De socials en app zijn een aanvulling hierop.
Nieuws- en Agenda-item
We plaatsen (website en app) nieuwsberichten en agenda-items: officiële en leuke info die iedereen mag en moet weten. Heb je iets (leuks) te delen binnen ons #leukstecluppie via een nieuws-tem? Heb je een (team) event, activiteit, meeting? We plaatsen die op de RHC-website en -app.
Nieuws-item
- Maak een documentje in WORD (geen opmaak)
- Zet daarin een duidelijke titel (+evt. subregel)
- Tekst/nieuwsbericht in 3-4 alinea's
- Voeg daarbij een afbeelding in JPG of PNG (denk aan de AVG-, merk- en auteursregels)
- Stuur dit naar:
[email protected]
Agenda-item
- Maak een documentje in WORD (geen opmaak)
- Zet daarin een duidelijke titel + korte omschrijving
- Voeg daarbij datum, tijd (van - tot) en voor wie (doelgroep)
- Stuur dit naar: [email protected]
Na redactie plaatsen we het item op de RHC-website en -app (en eventueel op onze socials).
Campagnes
We voeren een aantal (doorlopende) campagnes zowel in tekst als in beeld. Beelden op website en socials worden extra ondersteund door posters in het clubhuis.
Unieke RHC-badge
Voor elk team, commissie en vrijwilliger hebben we een unieke badge ontworpen. Alles in beeld van #leukstecluppie. Hoe te gebruiken? Lees dat bij
RHC-badge.
Documenten
Openbare en deelbare documenten vind je via Documenten. Vertrouwelijke en interne documenten staan in Mijn RHC.
Hoewel we (bulk) email tot een minimum willen beperken, is dit wel mogelijk. Ook deze kun je (aan)vragen bij [email protected].
Teamcommunicatie
Trainers, coaches, aanvoerders en teammanagers communiceren mondeling en/of via de eigen appgroep van het team.
Tips en suggesties
We zijn nooit klaar, het is nooit af. Dat geldt ook voor onze communicatie(kanalen). Heb je suggesties of tips? We houden ons aanbevolen via [email protected].